onsdag

Idag slog det mig att innan studenten ska jag ha ett prov i musikhistoria, franskaredovisning, oponering på vetenskaplig rapport i religion/svenska, hyllningstal i svenska, skrivit ett reportage i litterär gestaltning, hållit i en redovisning/debatt i geografi, läst ut en fransk bok samt ha skrivit ett fördjupningsarbete i filosofi.
Det är fyra veckor och fyra dagar kvar till den dagen jag springer ut från Nacka Gymnasium i min vitblommiga klänning och är världens lyckligaste. Fyra veckor och fyra dagar.
Och nu undrar jag, hur fan ska jag hinna med allt detta?

Kommentarer
Postat av: c

lycka till med allt du ska göra, härligt med sommar snart tycker man :)

2011-04-27 | 20:41:31
URL: http://summerfreckles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0