pappa

Min pappa har blivit rätt spontan på senaste tiden. Idag vid frukosten sa han att "fan, jag skulle behöva klippa mig...", och jag svarade halvt på skämt "jag kan klippa dig!". Fem minuter senare stod jag med saxen och kammen i högsta hugg och såg de små hårtestarna falla. Har aldrig klippt nån innan, men det blev rätt bra faktiskt.
Igår åkte vi bil, och plötsligt utbrister han, "jag vet vad vi gör!", jätteexalterad. "Vi går in på Lidl! Det är så jävla kul, du kommer garva ihjäl dig."
Han är rolig, min pappa.

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: haha ja. så himla kul att det står lantlif på boken!

2011-07-22 | 14:09:54
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Sophie

hahahha, "du kommer garva ihjäl dig"

2011-07-22 | 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0