gatufekken

Gatufesten då! Tog tåget till Sundsvall i fredags efter jobbet och kom fram rätt lagom till Oskar Linnros spelning. Tyckte det kändes som att han var lite "ur form". Synd också att vi råkade hamna bland folk som inte kunde mer än frasen "fy fan vad skönt!" i 25, och som tittade rätt konstigt på mig när jag sjöng med. Men men...
Håkans spelning var GULD. Stod längst fram och var så hjärtla lycklig. Ropade "tack så jävla mycket" i slutet och han svarade "tack ska du ha!" och gjorde tummarna upp. Åh, bästa kvällen. Titta på bilderna och njut (och säg gärna till om ni lånar).

Kommentarer
Postat av: lisa

håkan var underbar! men jag håller med om oskar linnros. inte alls så bra som jag hade tänkt mig. blev besviken!

2011-07-14 | 00:03:15
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0