den förträngda engångskameran från våren 2011

Fortsätter leva efter "bättre sent än aldrig" och lägger upp en del av vad som blev av min senaste engångskamera som jag hämtade för över en månad sen, men råkade förtränga lite.
Utsikten från Felsons köksfönster en kväll i början av maj.
Det var innan Poppes studentskiva.
Temat var skepp o'hoj! och Poppe blev klassens unexpected.
Och jag var Jack Sparrow!
Det kanske ni minns?
Det här är på Banjos skiva som var dagen efter, med temat bokstaven s. Jag var spader ess (den där lilla taggen som syns på mitt linne är ett A, hade ett till i nedre hörnet och ett spadertecken mitt på). Och Olvier ser ni ju vad hon är, haha.
Här är Vallie som är utklädd till psyko på bild/musiks skiva.
Temat var vad var du i ditt förra liv? och jag hade jättesvårt att bestämma mig men slutade som hippie.
Vallie och Kaki!
My little pony-Ida och Skogssara
Och Jennifer var en jättesöt alv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0