lite om inredning

Jag vill flytta till Södermalm, klippa sönder SL-kortet och ha cykel som enda färdmedel. En egen lägenhet har länge stått högst upp på min önskelista. Jag är inte så mycket för att ha många saker, däremot är jag rätt noga med att jag ska gilla det jag har. Jag hatar att köpa saker som är ganska fina. När jag hittar en 50-kronorsklänning så spelar priset ingen roll om den sitter minsta lilla konstigt eller är i fel färgnyans. Den ska vara helt perfekt för att jag ska vilja ha den.
Jag ser ingen charm i att ha tio likadana tallrikar eller koppar, när jag flyttar vill jag ha allt sånt udda och jag ska handla alla möbler i second hand-butiker och på loppisar. Inredningsmässigt är i alla fall badkar, sängar, lampor, fönster och kök bland det finaste jag vet, så här kommer ett litet urval från min inspirationsmapp:
Källor: 1, 2, 3, 4, 5 & 6.

Kommentarer
Postat av: lisa

finfina bilder. vill också ha egen lägenhet. nu tack!

2011-07-20 | 23:26:15
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0