tisdag

Började jobba idag. Känns bra. Badat har jag gjort också, andra doppet för i år.

Kommentarer
Postat av: lisa

finfin!

2011-06-29 | 00:09:24
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Panne

fina Lisa! vilken kamera är det du använder? för alltså det känns som att jag bara ser dig med din mellanstora kamera, är det den som tar dessa superfina bilder, eller är det bara för att du är duktig? hihi.

2011-06-30 | 15:57:26
Postat av: Lisa

anannana!! jag använder bara canon g12 just nu (förutom engångskamerorna då hehe). den tar sjukt mkt bättre bilder än den förra jag hade (nikon p90). lättare att göra inställningar och den tar upp ljus mycket bättre. vet att många fotografer använder den när de inte pallar gå runt med systemkamera, det är väl lite så jag tänker också. och så fotar jag alltid manuellt och redigerar i photoshop, så det är väl därför också. pusssss!!

2011-06-30 | 17:32:28
URL: http://lully.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackelitack! då vet jag :) nu är jag ju avis på din kamera, fast jag precis fått en bra systemkamera. kan bara inte använda den, än iag. hehe. finaste lisan och finaste bilderna iaf, puss!

2011-07-03 | 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0