i fredags

I fredags var roligaste kvällen på länge. Började med att vi satt och pratade gamla högstadieminnen, skrattade och åt pizza. Mysigt. Det var svårt att få till några bra bilder, har inte riktigt lärt mig hur man fotar bäst i dunkel belysning när man inte använder blixt. Får utforska det lite närmare. Här är några av bilderna i alla fall:
Min och Olviers pizza, louisiana/grekisk.
En av servitörerna var sjukt taggad på att fota oss allihopa. Under hela kvällen dök det upp folk som frågade om han/hon skulle ta en gruppbild, haha.
Poppe fick en poledancingkurs i studentpresent, man måste ju stajla lite för oss andra då haha...
Jag, Felson och Poppe gick till Sommar! Fina lampor.
Angelica var där, och hon hade tatuerat sig! Ta min hand, fin!
De stängde vid två, så då gick vi hem. Åh, bästa hemfärden någonsin.
Så här såg det ut när jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0