STUDENTEN

Studenten, studenten, studenten... var ska jag börja? Hela dagen var helt magisk. Ska göra mitt bästa för att återberätta allt i bild och text så att ni kanske känner lite hur fantastiskt det var. Fotade rätt mycket, så vi får ta en sak i taget nu. Vi börjar med champagnefrukosten.
Strax före halv nio började vi promenera ner mot bryggan där vi skulle hålla till.
Det här är Tanja.
Ellen. Det var så fint vid vattnet...
Izabelle
Fredrika, Vallie och Izzaaaaaahhh
Jennifer!
Jag och Vallie
Fina klassisar
Linnea, Julia och Ida
<3
Finingen till vänster på högra bilden fyllde år!! Äntligen 18, vilken timeing va!
Madde och Elin
En joggare sprang förbi och gav Ellen en blombukett, haha! Så fint.
Åh, en av mina favoritbilder från dagen. Så härlig!
SM3! Ni är fina.
Avslutar detta inlägg med en bild på Vallie och Tanja. Och det här är bara början hörni! Återkommer senare med fler bilder. Nu ska jag strax dra iväg och äta sushi med den sistnämnda tjejen, för på söndag åker hon till Serbien. Puss!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

härliga bilder! grattis till studenten!

2011-06-03 | 20:43:05
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0