de senaste dagarna

Hej! Här är lite vad jag gjort de senaste dagarna:
Druckit kaffe på altanen.
Gått klädd så här i söndags. Den här skjortan är så fulsnygg, gillar det.
Skippade Familjen på Grönan i måndags... var hemma hos min vän Jossi och chillade istället. Vi fick ett ryck och lagade jättegod vegetarisk pasta bolognese! Ingen av oss är speciellt bra på matlagning annars, så vi var rätt stolta.
Älskar Ellens örhänge, påminner om Kentsvalorna. På andra bilden är en fläta jag gjorde på Esther idag.
Sen gick vi ut i blåsten och fixade skyltar till studentflaket. Kan inte riktigt fatta att vi tar studenten om mindre än en vecka. Igår när jag och Josse hade haft uppspel på sången sa hennes mor till Saida, "hej då Saida, vi ses på tisdag." "Vad händer på tisdag?" sa jag då, knasigt.
Klassisar.
Lämnade spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0