olivia

Nu ska jag berätta lite om min vän Olivia. Hon är nog en av mina flummigaste kompisar. Att hon blev hon utsedd till klassens flummm (ja, med tre m) på sin skiva är kanske ett bevis på det. För det är nog när jag är med Olivia som de allra flummigaste sakerna händer. Eller så är det bara så att allt blir så himla knäppt, konstigt och kul för att hon är med.
Olvier som jag kallar henne, är smart, snygg, rolig, spontan och så himla kul att hänga med. Hon är en sådan person som jag kan sitta med på ett fik i flera timmar och aldrig sluta ha saker att prata om. Några av hennes mest använda ord är stelt, party och random, och hennes filosofi på facebook är GÖRE BA.
Hon är jättebra på att laga mat, älskar sin hund mest i hela världen, är en riktig partypingla och vet allt om Hellströms (baren alltså - undrar du över öppettider, priser eller något annat så är hon helt rätt person att fråga). Och idag fyller hon år. Grattis finaste du på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Olvier

Du ar allt bra finfin du lison. jag blir typ lite tarogd <3<3<3<3<3

2011-05-26 | 09:14:10
Postat av: Anonym

naa, söti du <3

2011-05-26 | 20:49:09
URL: http://lully.blogg.se/
Postat av: Panne

Alltså jag kunde ju typ inte sagt det bättre själv! ni är fina båda två för övrigt! <3

2011-05-26 | 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0