första september

Igår då!:


På Djurgårdsfärjan

Jossifinis!

Vi åkte den där nya berg- och dalbanan i trä, den var svinkul!

Åkte Popexpressen och Extreme också, den sistnämnda var nog ännu roligare, fast den har jag ju åkt förut.

Frida och Poppes syster Nathalie

Klassisk skobild, bara tre converse!!

Sen dök lite fler folk upp, Banjo t.ex.!

Och de här två

Felsi och jag


Haha <3

Poppe, sjukt snygg som vanligt!

Oskar, också snygg som vanligt! Fast nu hade han klätt upp sig lite extra kvällen till ära.

Och var framför allt jävligt grym på scen



Hallå där


Kvällen avslutades med Genom eld i konfettiregn och massor av jubel! Kolla på det här klippet från och med 01:20, wow säger jag bara!

En vecka kvar till Håkan nu bara, taggad till tusen!! Den här helgen blir förresten slutet på mitt sommarlov, för på måndag börjar jag jobba. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; haha! det ska jag absolut göra, tack för tipset :) jag kan tänka mig att hon var helt otrolig, hon är så väldigt speciell och gör sin grej. Ser upp till Lykke och hennes musik. Ha det fint!

2011-09-02 | 18:31:44
URL: http://summerfreckles.blogg.se/
Postat av: Helena

Har varit i Stockholm i veckan o missat dina uppdateringar så ska ta igen lite nu, tänkte jag :)

2011-09-03 | 12:48:23
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Miranda

Vilka fina bilder, ser ut som en himla fin dag!



sv: ja, den vagnen är hur mysig som helst! Det går en likadan mellan stan och liseberg på somrarna. Åkte den i somras, då fick man en gammal biljett i handen också!

2011-09-03 | 15:22:56
URL: http://mirandamorgonvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0