skor

Har köpt nya skor idag! Försökte köpa dem i vintras, men då var de slut i hela stan och sen hittade jag sista 38:orna två veckor senare, men när jag stod i kassan och skulle betala var min plånbok med 500 spänn som jag lagt i dagen innan och bankkort, leg etc. borta. Tyckte lite synd om mig själv då men skiter i det nu. Och skorna har jag ju nu till sist, wiho!

Blä vad jag ogillar köpcentrum förresten. Så ocharmigt, kliniskt, kantigt, opersonligt och fult bara. Alla kläder ser likadana ut. Åt i alla fall en jättegod pastasallad med pesto, mozzarella, ruccola, soltorkade tomater och solrosfrön på Barista och en cappuchino på det. Mums fillibabba, värt!!

Tycker ni ska lyssna på Cruel Town med Broder Daniel för det gör jag just nu och det låter fett bra jajaja.

Lite pics som jag har hittat här och där:









Källor: 1, 2, 3 & 4, 5, 6 och 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0