sommar

Att sitta på altanen, läsa morgontidningen och äta frukost i timmar. Att gå utan jacka en Stockholmsnatt och nästan inte frysa ett dugg. Att promenera på en stig längs vattnet och höra löven susa i träden. Att få fräknar på näsan och att känna eftermiddagssolen bränna mot ryggen.

Om mindre än en vecka åker jag till Köpenhamn i några dagar. När jag kommer hem har halva augusti gått. Efter september som är min favoritmånad tillsammans med maj, så väntar snart mörka morgnar, slaskiga vägar, frusna fingrar och kalla bussar. Och med det, något som känns som en evig väntan på våren.

Så nu tänkte jag att jag verkligen vill klämma ur det sista av sommaren innan den är slut. Började i onsdags på Sommar!:













Kommentarer
Postat av: olivia

fyfan vilka harliga bilder! harlig kvall!!

2011-08-06 | 20:45:10
Postat av: Lisa

sjukt härlig kväll! tack!

<3

2011-08-08 | 22:58:07
URL: http://lully.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0