FÖR HON HAR TAGIT STUDENTEN

I torsdags tog min vän Banjo studenten. Åh, det var så fint. Banjo eller Banne, som egentligen heter Tanja är en person som alltid är så härligt positiv. Jag har aldrig hört henne säga att något inte går att ordna på något sätt. I torsdags när vi satt och snackade på bussen sa hon ungefär "men jag orkar inte vara så där krånglig, jag är rätt okomplicerad... bara för att det är lättast så". Jag tyckte det lät så himla bra, och så enkelt. För det är ju precis så, varför göra saker svårare än vad de egentligen är? Banjo ser aldrig problemen, bara lösningarna. Här kommer några party bilder från dagen (alltså inte partybilder, utan party bilder).
Mötte upp dessa filurer och promenerade längs kajen mot utspringet.
Olle.
Calle. Utspringet var nere på ängen, fattar ni poängen? (Jag och dåliga ordvitsar alltså...)
Panne.
Sedan rådde en intensiv stund av total lycka.
Fina systrar.
Jag, Panne, Banjo, Olvier och Calle!
Vi började gå mot flaken...
Och Olvier bytte till flakkläder, för hon skulle hänga på!
Och på kvällen var jag på mottagning. Finis.
Vitri dök upp iförd en väldigt fin hatt.
Hej hej!
Ylva hade hittat en tysk artist på spotify som hette Olli Banjo (alltså Olivias och Tanjas smeknamn). Sjukt häft!
För hon har tagit studenten!

Kommentarer
Postat av: banjo

aaaaah du är bäst<3<3

2011-06-13 | 13:53:01
Postat av: Anonym

du är!!

2011-06-13 | 20:10:18
Postat av: panne

Ni är

2011-06-13 | 21:19:12
Postat av: Vitri

Vilken härlig, kärleksspridande trend: ni är!

2011-06-14 | 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0