en kväll i juni

Så här snygga var jag och Josse när vi posade utanför Matildas hus i lördags. Är totalt insnurrad på det där med att ha strumpor i de där skorna, trots att det är så varmt och soligt nu för tiden.
Vi skulle picknicka i Matildas trädgård, men först var jag tvungen att inspektera huset en stund.
Jag föll pladask. Precis så här ska mitt kök se ut när jag blir stor.
Josse. Hon såg några genom fönstret...
En skylt på Matildas rum. Gillar den.
Kökshäng.
Jag. Lagom snifig.
<3
Finaste kvällssolen.
Josse, Matilda, Matilda, Joel, Saida och Frida.
Matilda! Hon hade bakat rabarberpaj till oss alla.
Fin Fälsi Pälsi.
Matilda och hennes fina örhänge.
Sommar!!
Ut i natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0