tredje lasset studentbilder

Här kommer ett till lass med bilder från studenten.
Efter champagnefrukosten gick vi upp till skolan och myste lite med klassen. Vår mentor läste upp utdrag från brev som vi hade skrivit precis i början av ettan, och så skulle man gissa vem som hade skrivit vad.
Åt kanelbullar gjorde vi också.
Och skrev i varandras mössor.
Sedan togs studentfotot, och därefter var det dags för lunch.
Och sen gick vi till aulan. Alla var så himla peppade!
Utspring!! Det här möttes vi av på scenen.
Maria. Tårögd och lycklig, precis som jag.
Julia och Ida.
Ååh, pappa hade fixat bästa studentskylten! Bilden är tagen i Grekland nån sommar, och han hade dekorerat den så fint i Illustrator.
Kolla palmerna och fruktfatet! Och min katt är med, och båten där ute vid horisonten heter Lisen. Känner ingen annan som skulle hitta på nåt sånt här <3
Efter utspringet åkte vi flak så klart! Då hade jag med mig en vattentät engångskamera som jag ännu inte har framkallat. Sen åkte jag hem för mottagning, där min familj hade gjort i ordning massa god mat.
Mmmm, paj. I den till vänster är det broccoli, rökt kalkon, chèvre, champinjoner och så fetaost uppe på. I den andra är det västerbottenost och spenat.
Bubbel.
Himmelriket typ.
Katten höll sig undan lite.
Här är jag och en av mina allra bästa vänner, Johanna.
Hon är så fin! Jag var jätteglad över att hon var där.
Sen öppnade jag mina studentpresenter. Jag fick så fina saker, blev lite rörd och så tacksam.
På kvällen bar det av till Clustret där slutskivan var. Den var ganska dålig faktiskt, det var nästan lite komiskt. Fast det gjorde inget. Jag fotade med engångskamera där, så bilderna får ni se så småningom. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0