poppes studentmottagning

I onsdags tog min vän Poppe studenten! Då var jag på hennes mottagning.
Spanade in presentbordet och studentskylten... konstaterade att hon inte alls är lik sig själv som liten. Fast lika söt då som nu.
När vi hade ätit en stund dök Felson upp! Så här såg hon ut, fin.
Och Sophie herself kom ju också så klart! Hon och F hade åkt flak tillsammans. Och Sophie hade sytt jordens finaste studentklänning med virkad v-ringning och axlar.
Och min fina vän Olvier var där.
Syrener på bordet.
Fin student! Undrar vem hon tittar på...
Kan det vara den här unge mannen? Det tror jag.
De hade bakat fyra tårtor! Jag smakade tre av dem. Alla var goda, men den med choklad som man ser lite av till vänster var min favorit.
Jag.
Och med en bild på de här vackra varelserna tackar jag så mycket för den trevliga kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0