man ser det från månen, helvetet på jorden

via lolitas.se
Sitter och äter sådana där mackor med keso- och avocadoröra som alla käkar nu för tiden... gjorde sådana till mig och mamma i helgen, hon sa "mm, vad gott det var med bloggmackor". Lite knäppt att några mackor kan få så stort genomslag va? Fast det är smart att blanda ihop avocado och keso med varandra. När jag brukade äta keso- och avocadomackor en gång i tiden så la jag på keso först och sen skivad avocado uppe på, då ramlade den bara av, ingen bra grej.
Nog om det. I kväll ska jag kanske se Familjen på Grönan. Har inte lyssnat speciellt mycket på honom, men Det var jag får mig att vilja dansa! Kanske ses vi där!

Kommentarer
Postat av: emma

avokado är ju bland det mest fantastisk som finns!! :)

2011-05-24 | 20:21:26
URL: http://timglas.spotlife.se
Postat av: Vitri

Vad smart... att mosa avokadon och blanda med keson. Jag har alltid gjort som du brukade göra, har på något sätt kommit på ett sätt som minimerar avokadotappning, men inte något sätt som totalt eliminerar problemet. Då så, så här får det bli.

2011-05-26 | 13:13:01
Postat av: Anonym

haha vitri <3

2011-05-26 | 21:05:45
URL: http://lully.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0