prinsessor

I lördags var jag hos Marie och målade tillsammans med Marie själv och några polare till henne. Hon hade bjudit in till en liten workshop där temat var prinsessor. Har inte målat med akryl sen högstadiet, så det var kul! Råkade doppa penseln i kaffet en gång så klart, typiskt mig.





Hade ingen lust att måla rosa tyll och sånt, så det fick bli en fågelprinsessa. Här är några målningar när de var klara, jag har målat de tre nere till vänster där:



En målade en missnöjd prinsessa

Och fötterna på en tavla fick inte plats, så det löstes på det här viset


Sen tog jag evighetsbussen hem i ett par skor jag haft sen sjuan

Kommentarer
Postat av: Lisa

tjusiga målningar, särskilt den med fågeln :)

2011-10-31 | 21:56:46
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0