fem bra bloggar

Jag tänkte tipsa om några bloggar som läsarantalsmässigt (vad jag gissar) liksom inte är Blondinbella, men som är väldigt väldigt bra oavsett! Och det vore tråkigt om folk går miste om dem. Så här:


Feliciasplanet
Min fina vän Felson skriver om lite allt möjligt. Mest om vad hon gör på dagarna men ibland lite personligare texter också, som jag gillar att läsa. Och en hel del fina bilder.







Här bor Mira
Har följt den bloggen så länge jag kan minnas. Är lite som en enda lång berättelse om kärlek. Väldigt bra, läs den.







Om diverse tjusigheter
Jättebra analoga fotografier och korta vardagstexter som är väldigt fina i sin enkelhet. Uppdaterar inte jätteofta, men kvalitet före kvantitet kanske?







Graffiti brush posca lace
Målar fantastiskt bra! Och fotograferar sjukt snyggt också.







Cybersex
Bara så rättfram och ärlig, verkar ha världens driv och orädd för att bara köra. Älskar sånt. Och hennes photoboothbilder är ren konst.







Alla bilder är från respektive bloggar.

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh, tack lison du är så fin! <3

2011-09-26 | 23:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0