alla dansar och jag tänker, är du också själv?

I lördags gick jag och några till Sommar! där vi firade Josse som fyllt 19! Nog den mest bitterljuva lördagsnatten i mitt 18-åriga liv.


Först gick vi ut och åt, här är Frida och Matilda

Felsi och Poppe

Saida, Poppe och Felson



Cassandra, Josse och Frida

Frida, födelsedagsbarnet och jag

Fina du



Blir glad av den här!

<3





Snyggaste jag sett <3


Äpple päpple

DJ-soffan




Dans dans dans


Bästifelsi och jag


Kom hem vid fyratiden och kollade på det här. Gick till och med på Vasagatan på väg till tunnelbanan, om än inte i Gbg då.

Kommentarer
Postat av: Olvier

AH vad jag skulle velat vara med<3 helvetes javla kö till sommar.

2011-09-13 | 20:44:02
Postat av: Mira

Det var nog den finaste komplimangen jag någonsin fått angående bloggen.

Grattis till att du kom in på Sommar! i lördags också, ville verkligen dit men dog lite av alla miljarder människor i kön...

2011-09-13 | 20:47:04
URL: http://wrestlers.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

åhh, vad härligt ni såg ut å ha det!!

2011-09-14 | 00:11:51
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0