för mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

I fredags var jag på min fjärde och sista grönanspelning för i år, där jag såg Veronica Maggio! Det var en fin spelning med betydligt mer drag än förra året då hon spelade där. Roligt!


Efter jobbet tittade jag in på bageriet där Vallie jobbar

Sen mötte jag upp Veronica.. eller nej, Angelica! Hon har klippt sig och färgat håret jättejättefint.

Och Rasmus

Rasmus, Åsa, Angelica och Julia


Veronica och Angelica! Veronica är alltså den där lilla fläcken på scenen, haha.


Bästifelsi och jag <3


Saidis


Jag och Poppe, fin

Blir blind när alla lampor lyser


Maggio!!








Tagg!



Det var det!

Kommentarer
Postat av: Lisa

veronica är så bra!

2011-09-30 | 02:04:11
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0